Fresh Gifts Logo

Про нас

Основним напрямком «Freshgifts» є робота з рекламними агентствами, PR компаніями, які зацікавлені запропонувати нашу рекламно-сувенірну продукцію своїм клієнтам, а також з приватними підприємствами, спорт клубами, розважальними центрами, і навіть приватними особам які хочуть зробити хороший подарунок своїм друзям або родичам .

Наш склад налічує понад 5000 товарів. Ми стежимо за новинками в сфері рекламно-сувенірної індустрії, постійно оновлюємо асортимент щоб відповідати запитам ринку України. Вся продукція брендується на європейській фабриці, будь то трафаретне тиснення або термо друк. Ми дуже стараємося бістро і якісно зробити замовлення і докладемо максимум зусиль, щоб наше партнерство тривало і в майбутньому.

Виды и способы нанесения логотипов

Лазерне гравіювання

це метод, при якому використовується лазерний промінь. Керований комп’ютером лазерний промінь, точно видаляє матеріал з поверхні вигравіруваним об’єкта. У нас є лазери YAG і СО2, які дозволяють виконувати гравірування таких матеріалів, як метал, дерево, скло, шкіра, картон, пластик, ламінат.

Тамподрук

метод нанесення логотипу барвником з матриці на тверду поверхню (ручки з логотипом, запальнички, нанесення логотипу на попільниці, кружки та ін.) за допомогою пружно-еластичного тампона. Даний метод дозволяє нанести логотип практично на будь-який предмет твердої поверхні (пластик, метал, дерево, скло).

Шовкографія

спосіб нанесення логотипу, відтворення тексту за допомогою трафарету (друкованої форми) через який проникає фарба на предмет нанесення. Максимальний розмір нанесення залежить від предмета. Наноситься на такі матеріали як метал, пластик, дерево, текстиль.

Шовкотрансфер (Термічне застосування, термотрансфер)

це техніка нанесення, при якій логотип вгревается в матеріал. На самому початку на спеціальному папері наноситься логотип, який потім передається на поверхню з використанням термопресса, при високій температурі – близько 150 ° C.

Цифровий термотрансфер

це метод маркування, в яких логотип переноситься на продукт під вліянеіем високої температури – близько 150 ° С. Цифровий термотрансфер дозволяє виконувати багатоколірний друк на гаджетах, зроблених з різних матеріалів. Цей метод дозволяє на друк в повному кольорі і високій роздільній здатності, завдяки чому можна друкувати логотипи, які містять тональні переходи і градієнти. Можна також друкувати фотографії при збереженні високої якості.

Деколь

метод нанесення на вироби з кераміки, скло, фарфор (Гуртки з логотипом) шляхом високотемпературного випалу. Нанесення логотипу на гуртки і різний посуд виробляється за допомогою зображення на гумованою папері, потім нанесення на виріб і завершується випалюванням в печі. Метод дуже довговічний і несприйнятливий до зовнішніх чинників.

Тиснення

даний метод дозволяє надати поверхні рельєфне зображення отримується на різних поверхнях таких як картон, шкіра, шкірозамінник, папір і т.д. (Вироби з шкіри, щоденники з логотипом). Нанесення виконується з використанням спеціальної форми, металевим кліше для декоративного оформлення.

Вышивка

це найякісніший, але дорожчий з усіх способів нанесення логотипу. Яскраве, об’ємне, чітке зображення не вицвітає і не змивається при пранні. Логотип нанесений за допомогою вишивки не схильний до хімічного впливу, не втрачає кольору після прання, відбілювання і хімчистки. Вишивка надійна, довговічна, стильна і приваблива.

Сублімація

вид трансферних технологій. Зображення друкується сублімаційними чорнилом через принтер на папері (вирізається з спец. Паперу, друкується шовкографією) в «дзеркальному» відображенні і під впливом температури і тиску переноситься на носій (спец. Метал, спец. Кераміку, тканину з синтетикою від 60%)